Karen Christina
HVAD SIGER KUNDERNE?


"På en helt almindelig mandag lod jeg mig idag inspirere af Karen Christina Elholm Spuur, der fortalte om ledelse af Generation Z.


Hvis du ikke allerede har hørt hvad hun har at fortælle, er her en lille opfordring 😎
Jeg går ihvertfald klogere hjem end da jeg kom. Heldigvis er jeg netop nu igang med afholdelse af trivselssamtaler og derfor kan jeg gå direkte igang med at afprøve og implementere de nye ting jeg har lært.


Jeg glæder mig til at fortælle min ledergruppe om psykologisk tryghed, forventningsafstemning, feedback kultur og om hvordan vi kan arbejde med tilknytning og relationer påAlbertslund og Hvidovre apotekerne - vi gør livet nemmere


Og endnu mere glæder jeg mig over, at mine to dygtige souschefer også snart skal afsted på det samme kursus."


                                                                             Mia Bendix Andersen


                                                               Apoteker Albertslund og Hvidovre Apotek

                                                              _______________________________________________


" Tak for et forrygende seminar i dag. Det var virkelig tankevækkende og meget rammende for mange af de situationer vi oplever i Global Rådgivning. Flere af teamlederne var efterfølgende forbi mig, og sige hvor meget de værdsatte sessionen ;)."


Tilde Hellsten


Kontorchef, Energistyrelsen

______________________________

“Hvad er god ledelse set i et ungt perspektiv? Det var spørgsmålet Flyvevåbnets chefer og ledere stillede Karen. 


Gennem et skræddersyet forløb hjalp Karen os med at opnå en dybere indsigt og forståelse af de udfordringer og muligheder, der opstår, når vi skal lede unge mennesker. Gennem Karens professionelle og dybe faglighed, engagement og fantastiske formidlingsevne gav hun os forskellige strategier og værktøjer til at udøve god ledelse for den unge generation. Et frugtbart samarbejde som jeg klart kan anbefale til andre." 


 Kristian Venø


Flyvevåbnets chefsergent

________________________________

"Jeg er glad for seminaret og det faglige indhold, hvor vi fik sat fokus på dagsorden, generationsledelse. Det er et vigtigt og nærværende tema for os alle i de kommende år.


Jeg er meget tilfreds med Karens styring og ledelse af 12-12 lederseminaret – og jeg er ikke nem at imponere med den slags.


Super stærk formidling, godt vægtet indhold, god og nærværende mødeledelse, inddragende og afvekslende program og god forberedelse, så lederne kunne mærke, at Karen kender deres kontekst."


Thomas Hjortenberg

Erhvervsskattedirketør, Skatteministeriet.

_______________________________________________



"Karen leverede et oplæg om ledelse og fastholdelse af den ynge generation til Chr. Hansen's ledergruppe. Karen var top engageret, super forberedt og rigtig dygtig formidler. Et bredt emne men fik det samlet præcist, så det gav en masse gode refleksioner. Oplægget bestod af en god kombination af teori med praktiske ekspempler på en autentisk og kompetent måde - Rigtig godt gået Karen."


Omar Ghannam

Senior Manager Supply & Logistics, Chr Hansen A/S

_________________________________________________________


Deltagere fra workshops, kurser og oplæg;

"Spændende og relevant både ift. at lede unge - Men i det hele taget også inspiration til at at lede i den hverdag, som vi lever. Jeg er blevet mere bevist om accelerationen og påvirkingen af mange eksterne faktorer"


"Super relevant og seriøst funderet oplæg om generationsledelse. Ikke så meget sansninger, men funderet i research og praktisk viden. Super godt."


"Fremragende indlægsholder og godt komprimeret til vores målgruppe. Spændende at blive klogere på de psykologiske aspekter hos medarbejdere under forandringer".

"Super oplæg af Karen Christina Elholm Spuur om Ledelse af Generation Z på Det kompetente apotek – et meningsfyldt job.

Karen Christina Elholm Spuur havde i går et indlæg på årets apotekerkonference om, hvordan man lykkes med at tiltrække og fastholde generation Z. Wow det var et svært imponerende oplæg. Hele fortællingen om, hvor forskelligt generationer tilgår det, at være på et arbejde og hvad der forventes af ledere og kolleger var pivskarpt. Det kan da godt være, at man et eller andet sted godt kan se, hvad der skal til for at lykkes. Men det er jo lige det, at få det gjort. Karen kom med små greb i hverdagen, hvor man selv som leder justerer egen-adfærd.


Fx at feedback skal være nu og her, og ikke om 14 dage eller til den årlige MUS. Krævende? Ja. Til tider måske lidt trættende, helt sikkert. Men det er jo den måde vi som samfund og forældre har formet den generations oplevelse af, hvordan man tilgår verden. Så opbygning af en god kultur på arbejdspladsen, med feedback, feedforward og en tydelig oplevelse af, at være en del af noget, det er vist ikke helt skidt. Så er det jo ikke kun lederen der har bolden. Og pointen med, at alle generationerne skal respektere hinandens forskellige måder at tilgå verden skal lige med. Det er ikke for at være woke, men fokus på én generations way of life er jo at miste fokus på helheden.


Du kender sikkert fornemmelsen. Man har set frem til noget. Og så sker det så sjældent, at man får mere end indfriet forventningerne. Sådan havde jeg det i går. Fed følelse. Virkelig. Den sidder der endnu :-)."


- Apotekerforeningens årskonference 2023. Oplæg fra 150 apotekere.

Send mig en mail eller giv mig et ring. Så kan vi i samarbejde planlægge det helt rigtige til jer. På den måde får I dækket alle jeres behov, ønsker og idéer.